![O SUKCESIE AKCJI #WŁOSMAMOC!](/upload/mu091/blog//o-sukcesie-akcji-wlosmamoc_570x342_e98.jpg)
Włos ma moc to pierwsza, regularna kolekcja marki Roskosh. Towarzyszy jej wyjątkowe przesłanie i chęć stworzenia społecznej inicjatywy edukacyjnej. Przygotowanie kolekcji zajęło przeszło dwa miesiące. Pracowałam nad nią wraz z doświadczoną krawcową, która z przyjemnością zaangażowała się w szycie dla mojej marki. Wszystko zaczęło się od pomysłu, który zrodził się w mojej głowie w trakcie izolacji.
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image30-1024x1024.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image38-1024x1024.jpg)
Na okres pandemii przypadła inicjatywa #wspierampl. Jej ideą było wspieranie małych, polskich marek. Dzięki zamówieniom małe biznesy rękodzielnicze mogły przetrwać trudny okres kwarantanny. Dziewczyny z #teamroskosh okazały się nieocenione, udostępniały informacje o Roskosh, polecając szyte przeze mnie akcesoria. Dzięki temu udało mi się zakupić wysokiej jakości jedwabie, wiskozy czy bawełny. Mając tak piękną kolekcję tkanin postanowiłam wypuścić regularną, letnią linie ozdób do włosów.
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image34-1024x1024.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image29-1024x1024.jpg)
Od początku wiedziałam, że ta kolekcja to będzie coś więcej. Dobrą energię i motywację, którą otrzymałam chciałam wysłać dalej w świat. Stąd decyzja, że 10% dochodu z zakupu każdej gumeczki przekażę na fundacje Rak’n’Roll. Fundacja ta jest wyjątkowo bliska mojemu sercu. Dwukrotnie oddawałam włosy na akcję „Daj Włos”. Miałam okazję porozmawiać z pracownikami tej organizacji, którzy jednogłośnie stwierdzili, że oddawane włosy to tylko wierzchołek góry potrzeb. Niejednokrotnie brakuje funduszy na finansowanie projektów statutowych fundacji.
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image35-1024x1024.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image37-1024x1024.jpg)
Do współpracy zaprosiłam aktywne na Instagramie Włosomaniaczki, które symbolicznie weszły w rolę Ambasadorek wybranych przez siebie modeli. Mówiły o akcji #włosmamoc, o pielęgnacji włosów, o niesieniu pomocy i o tym, że dla podopiecznych fundacji włosy mają równie wielkie znaczenie. To synonim kobiecości, który odebrała im choroba. Trzy ambasadorki dołączyły już po starcie akcji i kolekcji #włosmamoc. Jedną z nich byłam Ja, Dobrochna Rawicka twórczyni Roskosh, ze sprzedaży swojego modelu postanowiłam przeznaczyć 50% dochodu na Fundacje Rak’n’Roll.
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image32-1024x1024.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image36-1024x1024.jpg)
Połączenie kobiet w wspierającą się społeczność to od początku istnienia marki jedna z największych moich misji. Dzięki Ambasadorkom świat Włosomaniaczek stał się bardziej dostępny. Otworzył się przed tymi, kobietami, które go dotychczas nie znały.
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image33-1024x1024.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image42-1024x1024.jpg)
Symboliczna kolekcja łączy pasjonatki świadomej pielęgnacji włosów, które jednym głosem edukują i mówią o niesieniu pomocy bo #włosmamoc. Troszczymy się nie tylko o siebie i swoich bliskich ale i o innych. W każdym przypadku, bez wyjątku, pomoc zaczyna się od drobnego gestu. Jako #teamroskosh razem mogłyśmy więcej bo dobrze wiemy, że nasz zdrowy #włosmamoc.
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image44-1024x1024.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image47-1024x769.jpg)
![zdjęcia Ambasadorek akcji #włosmamoc](/upload/mu091/blog//image45-1024x1024.jpg)
Cała akcja przerosła moje oczekiwania, i w trakcie niej doszyłam wybrane modele. Niestety wiele z nich zniknęło bezpowrotnie, co podkreśla ich unikatowość i wyjątkowy charakter.
Akcja w liczbach:
Liczba sprzedanych gumek: 527 sztuk
Zebrana kwota dla fundacji Rak’n’Roll – 2402,40 zł
Za wsparcie całej inicjatywy i wielkie serce dziękuję Ambasadorkom. Wymienię Wam alfabetycznie ich konta na Instagramie z nadzieją, że zechcecie je odwiedzić. Możecie śmiało zachwycić się ich twórczością, włosową wiedzą, a także odkryć ich wymiar kobiecej codzienności:
@_CURLIK, @ADRIANNABIARDA, @AYLUNOLA, @BLOND.ILA, @CURLYBROWNIE, @CURLYWURLYSISTAS, @DOBROCHNA_RAWICKA, @HANIA.GLOWACKA, @MAMAZLOKAMI, @MYHAIRCAREWORLD, @PO_KRECONA_, @REPAIR_BLOND_HAIR, @THE.CURLYBEE, @UNEXPEXTED_, @W.EKSPRESJA, @WIKAZET, @WLOS.MA.GLOS, @WLOSALINA, @WLOSOWNICTWO
Parę zdjęcia dostępnych na Instagramie z #włosmamoc:
Historia marki jest osobistą opowieścią o poszukiwaniu siebie. Roskosh zwraca uwagę na ważne chwile i wyróżnia je, tworząc piękne wspomnienia. Marka powstała z potrzeby doświadczania, rozmów i spędzania czasu w kobiecym gronie. Roskosh to przyjemność, empatia i zamiłowanie do estetycznych rzeczy. To nowoczesna kobieta, która nie boi się iść swoją drogą. Każda z nas potrzebuje wsparcia, Roskosh podkreśla skrywaną kobiecość.
Wieloletnie doświadczenie, które zdobyłam w branży modowej dało mi możliwość stworzenia wielu unikatowych i niezwykłych modeli. Wiele projektów odpowiada na konkretną kobiecą potrzebę. Proponowane projekty tworzone są w niewielkich nakładach, dzięki temu, wybierając produkt Roskosh zyskujesz coś unikatowego.
Cały proces produkcji, jak i filozofia marki zbudowana jest na osobistych wartościach. Tworzę w nurcie recyklingu, z materiałów pochodzących z końcówek kolekcji. Świadomie odchodzimy od mody fast fashion, podążamy za tym co prawdziwe i oryginalne. Małymi krokami dokonujemy etycznych wyborów – życiowo i zawodowo. Dbałość o środowisko przestaje być trendem, a staje się wspólnym obowiązkiem.